kubra_1122 Kızlar merhaba ense kalınlığı 2.92 çıktı doktorum risk grubunda diye fetal DNA istedi yaptırdım . İçim içimi yiyor hergün stresle sonucu bekliyorum. Acaba bu durumda olan varmıydı farklı bir doktora mı gitsem fikir verir misiniz ?
eso14 kubra_1122 canım öncelikle geçmiş olsun. Kendini üzüp strese girme lütfen. Sadece tahmin üzerinden gidilen bir test. Yüzde yüz kesinliliği yok. Geçen zamanlarda burada bi güzel annemizin postunu gördüm. Bebeğine baştan sona kadar tüm test ve tetkiklerde down sendromu denmiş bebeği sağ Salim bir doğmuş bakmışlar bebekte hiç bi şey yok. İçini ferah tut. Rabbim bizden daha iyi bilir böyle düşün🌸 ve hamileliğin keyfini sür bu günlerimiz çoook özlenilecek 🌸
Calisananne25 kubra_1122 bu şekilde söylenip sağlıklı doğan çok bebek var kendinizi strese sokmayın. Bir iş arkadaşımın yakınına çok büyük ihtimalle down sendromlu demişler. Riskli çıkmış hep. Tanımadığım halde çok üzülmüştüm. Geçenlerde doğum yapmış o kişi arkadaşıma sordum bebek nasıl diye. Hiçbir şeyi yok çok sağlıklı dedi. Yanıltıcı olabiliyor yani inşallah sağlıklıdır bebişiniz
Sahin1 kubra_1122 erkek bebeklerde çok sık görülüyor ayrıca Avrupa’da 3 üstü risk olarak görülüyor. Ama durumunuz varsa yapın testi sadece kolunuzdan kan alıp yurt dışına yollayacaklar 3250 ye yaptırdık biz evet pahalı ama hamileliğin çoook balındasınız ben zehir ederim kendime bebekte etkilenir diyorsanız verin yaptırın 🤷🏻♀️
kubra_1122 Sahin1 evet yaptırdım testi , sonucu bekliyorum , biraz gec gittim ondan mı diyorum bilmiyorum hani 13. Haftalıkken
Sahin1 kubra_1122 bir şeyi yoktur annesi insan nefes alamıyor beklerken ben ayrıntılıda burun kemiği küçük çıktığı için yaptırdım günler geçmedi ağlaya ağlaya canım çıktı çok zor biliyorum Allah’a sığın dua et kuran oku kalbi rahatlıyor insanın
Nurakin077 kubra_1122 hangi hastanede peki bende Ankara’da lokmana gidiyorum bizde geçen hafta 4 kü tarama verdik
Nurakin077 kubra_1122 lütfen kalbini ferah tutun dua edin. Dualarım sizinle olacak Kübra hanım umarım bebeğinizi sağlıcakla kucağınıza alırsınız. Ve bu testte yanılmış olur
kubra_1122 liveyourlife yorumunuzu gördüm nifty hatalı çıkmış sanırım yakınınızda nasıl doğrulandı ve down sendromu teşhisi mi konulmuştu , birde hangi firmada yapılmıştı . Günlerdir içim içimi yiyor korkuyla bekliyorum.
liveyourlife kubra_1122 nifty negatif gelmişti bebek down sendromlu doğdu. Genoksa yaptırmıştı. Bu testlerin yanılma payı yüzde 99 diyorlar ama bence daha fazla. İnşallah sizinki de yanılmıştır🤲🏻
kubra_1122 Nurakin077 çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için , bu hafta içi kesin sonuç gelecek diye umuyorum hayırlısıyla bekliyorum
kubra_1122 liveyourlife benimde tam tersi umarım öyle gelir gerçekten ihtiyacım var psikolojik olarak çökmüş durumdayım ,