Lilyum_0 Mavili75 uygar çok hoş ve farklı bir isim. Melih diğerlerine göre daha eski kalıyor ve elimizi sallasak Kayra’ya denk geliyoruz. Ben uygar ismini çok sevdim 🥰 adıyla yaşasın inşallah.