Bende Çamlıca Erdem’e gidiyorum adalet hanıma umut hanıma git dediler aöa yorumlarına baktım beğenmedim direk sezeryancı bir hastane diyorlar doktorlar kolaya kaçıp direk sezeryan olman lazım diyip alıyorlarmış hastanenin se yorumları kötüydü Çamlıca medipol çok temiz ve iyi diyorlar muayenesi 175 yl sanırım ben adalet hanımdan da memnunum bir düşünebilirsiniz 120 TL muayene ücreti