Beyzanur_25 Durumlar nasıl , nasıl gidiyor ? Ben 35+1 haftalığım şuanlık iyim ağır geçmiyor fazla sadece geceleri uyuyamıyorum artık birde gün saymaya başladım bir an önce kızıma kavuşmak istiyor. Rabbim hepimize kolaylık versin❤
Gulceefe-00 Beyzanur_25 ben de bugün 35+1 im. Şimdilik her şey yolunda gibi öyle bir ağrım sızım falan yok 😃sadece geçen hafta kontrole gittiğimde doktor bebeğin kilosu bir hafta geride demişti ona takılıyorum inşallah kilo almıştır diye
rgk Beyzanur_25 ✋✋ zaman çabucak geçmiş gibi hissediyorm🤩 benim sırt ağrılarım var onun dışında çok şükür diyorum, şekeri de saymazsak iyiyiz😂
rgk Gulceefe-00 Benim de geride bebeğim biraz ama doktor genetik olabilir dedi. bakıyorum ben minyon eşim minyon çok normal🤣
Gulceefe-00 rgk bizim için de öyle doktor genetik olabilir dedi zaten biz de eşimle çok yapılı değiliz.😃
Gulceefe-00 Beyzanur_25 kızım olacak nasipse doktorun verdiği tahmini doğum tarihi 19 Aralık sizin cinsiyet nedir? tahmini doğum nedir?