Tugceliko19-19 Kızlar 37+3 üm haftaya doğumum var hurma yemeye başladım ve sancılarım çoğaldı acaba açılma felan mı yapıyo bilgisi olan varsa yazabilir mi ?
34Kubra Tugceliko19-19 Rahmi yumuşatıyor. Kaç tane yiyorsunuz. Ben 10 günüdür yaklaşık yiyorum ben de tık yok 😬
Tugceliko19-19 34Kubra valla 2 gündür yemeye başlamıştım günde 5 tane cevizle birlikte yiyodum 1 haftam var daha bıraktım 😂
Patmem Evet açılma yapıyor lütfen haftaniza göre yiyin ben çok erken hurma yemeye başlamıştım ve bebeğim 35 haftalık doğdu maalesef ve 4 cm acilmam vardı hiçbir ağrı sızı çekmeden 4 cm açılmıs lütfen ama lütfen haftaniza göre yiyin şuan sen günde 6 7 tane tüketen yeterli 39 40 haftada 20 25 tane tuketmelisin canim
34Kubra Tugceliko19-19 ya ben de 5 tane yiyorum ben de etki etmiyor heralde 😂 Adaçayı içiyorum, ahududu yaprağı çayı içiyorum, hurma suyu bile yaptım bir şey olmadı 😂 yürüyüş, merdiven inip çıkma , squatı saymıyorum bile
Esucu Tugceliko19-19 valla ben hurmayı çok sevdiğimden hamileliğimin başından beri hatta kendimi bildim bileli yerim en sevdiğim şey 36. Haftadayım açılmam falan yok hergün yiyorum. Yani açıklığı çok da artırtığını düşünmüyorum öyle olsa bnm 30 da fln doğrmm gerekirdi 😂😂 yaptığım tatlılar bile hurmalı