hs_mutluluk16 Akşamdan beri su gibi bildiğimiz su yani yapışkan veya koyu kıvamlı değil bir akıntı geliyor ara sıra 4-5 damla kadar. 33+1 hamileyim erken doğum riskim var. Amniyon sıvısı nasıl anlaşılır???
Hilal1907 hs_mutluluk16 bende 33+0 im arada bende camasirimda avuc ici kadar islaklik goruyorum oyle birden oluyor akinti saniyorum sonrasinda hissediyorum zarari varmidir bilmiyorum.
bsrakaradayi Bunun için turnusol kagıtlar var ama hiç ugrasma bence direkt doktoruna görün. Alttan muayene ediyor anlıyor benden de geliyor her gün ama baktırdım doktorum iltihap birikmiş o akıyor demişti gecikme git canım👍🏻