Arkadaşlar merhaba,
Allah izin verirse doğuma 33 gün kaldı 🤭
Ve ben şimdi magnet yaptırmaya karar verdim 👌
Sizden ricam,
☁️ Hangi sayfadan yaptırdınız?
☁️ Ne kadar sürede elinize ulaştı?
☁️ Tane fiyatı ve kargo ücreti kaça geldi?
☁️ Ve son olarak da yaptırdıklarınızın fotoğraflarını paylaşır mısınız?