Edanur08 Ya emin değilim ama sanırım varisler oluşmaya başladı üst bacak kısmında. Bu hafta doktora gidicez göstericem doktora ama çok kötü gözüküyor ya geçiyor mu o izler ve hamilelikte zorluyor mu
Teacherandmom Edanur08 ben de de oluştu varisler benim de alt bacak kısımlarımda ağrı yok fakat görüntü olarak beni çok rahatsız ediyor😔😔
Teacherandmom Edanur08 ilk başta azdı benim şimdilerde biraz daha arttı gibi doğumdan sonra doktora gideceğim tedavi yöntemleri varmış ama yok etmek için icimiz rahat olsun neyse ki☺
Melikefe Edanur08 evet maalesef üzerine kg hareketsizlik veya ayakta kalma da eklenirse çok ilerliyor