goktugun_annesiii Doğumumu epidural normal doğum istiyorum Allah’ın izniyle kızlar acaba fiyatta değişiklik oluyor mu oluyorsa ne kadar oluyor bilgisi olan yardımcı olabilir mi 🥰🙏
Sedossss goktugun_annesiii ben daha dr seçimi yapmadım yeni taşındım buraya 28 hftlık oldum bi an önce dr bulmam lazım önerir misiniz ben pinpirikli biriyim sıkıntı çıkarar mı dr hanım yoksa anlayışlı mı
goktugun_annesiii Sedossss canım ben Pendik Medipol hastanesinde Canan acar Demire gidiyorum kendisi anlayışlı iyi bir doktor bende çok doktor değiştirdim normalin de çok seçici bir insanımdir fakat bu doktor bana sıcak kanlı geldi bir git gör derim
goktugun_annesiii Besgiyayla anladım canm bakalım beni de doktorum Çarşamba günü çağırdı nst ye girecekmisim ne olacak bilmiyorum 🙄
goktugun_annesiii Sedossss Yok kuzum daha ne doğumu kız 😅 bu gece 32+6 oluyoruz kontrole gittim sancım çıkmamış bebeğim hala baş pozisyonunda 2250 gram olmuş 3 hafta sonra birdhaa çağırdı ama benim karnım bacaklarim bacak aralarim aşırı ağrıyor ya 🙄
goktugun_annesiii Sedossss biraz canım ama ben randevu almada falan hiç sıkıntı çekmedim çok şükür ama çok iyi biri gayet memnunum ben 🥰