Dört gündür aşırı derecede öksürükle boğuşuyorum testim negatif antibiyotik kullanıyorum sanırım soğuk aldım. 37 haftalık da gebeyim. Gün geçtikçe iyileşeceğime kötüleşiyorum. Öksürmekten kaburgalarım batıyor sanki ciğerlerim yırtılıyor. Dünden beri de karnım taş gibi bebeğim hareket ediyor ama kendini kasıyor gibi karnımı itiyor. Bir an önce atlatmak istiyorum şu hastalığı sırt ağrısına ne çözümünüz var doktora kas ağrısı öksürmekten dolayı dedi