Zeynepzgelger bende 15+1 sabırsızlıkla bekliyorum bi an önce doğum olsada kucagima alsam diyorum😅😂 bizim cinsiyete yüzde 60 tahmini var di ama biz soyletmedik doktora 11 .de randevu var bakalım hayırlısı ama bu sene çoğunlukla kiz duydum bana da kiz geliyor