busrabadur1 Merhaba Anne adayları ❤️ Benim ilk hamileliğim ve çok tecrübesizim uygulamaya göre şuan 4+4 haftalık gebeyim yarın ilk kontrolüme gideceğim keseyi görür müyüm ? Ve kalp atışını ne zaman duyarım ?
deletedmom27371 busrabadur1 kese kişiden kişiye değişir canım. 5+4 görende var 7. Haftada görende var ben 7. Haftamda görmüştüm. Kalp atışı için daha çok erken 6. Hafta da duyanda var 10. Haftaya kadar da duyan var ben kalp atışını da 7. Haftada duydum. Rabbim sağ salim sağlıcakla vaktinde kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻
Kayaaelif busrabadur1 ay bende senle aynıyım canım en sonki beta hcg kac senın ?allah sağ salım kucağına almayı nasip etsin inşallah ğ
busrabadur1 deletedmom27371 Amin kuzucum çok teşekkür ederim Rabbim seninde kucağına sağ Salim almayı nasip etsin inşallah
busrabadur1 Kayaaelif canım bugün ilk kontrolüme gittim keseyi gördük çok şükür perşembe günü kalp atışını duyacağız inşallah