ZeynepetinGecekuu Kızlr genital bolgemde agrı hissediyorum. Baskı var gibi ama agrıda var bole bi durum yaşayan var mı
Zafertugce ZeynepetinGecekuu Bende aynı senin dediğin gibi oldum canım dün bugün hastaneye geldim Nst istedi doktorum birde kasılmam oldu
Elif1147 ZeynepetinGecekuu bnmde oluyor doktor normal demişti.bebeğin başı aşağıda olduğu için galiba🧚🏻♂️
Edamesutbayik ZeynepetinGecekuu ben yaşadım yasıyorum. Acilden giriş yaptım sancim var diye. Nst ye bağlandım sancılarım çıktı.