IMom24 Merhaba arkadaşlar 11. Haftada hafif vajinal kanama ile kasık ağrıları bel ağrısı ile birlikte bu süreçte normal midir yoksa düşük risk belirtileri midir. Ağrı sancı adet sancısı gibi kanama da lekeli
Ptttssse IMom24 malesef normal değil ben 34 haftaligim bugun kanamam oldu 20 dakka içinde acile geldim lütfen ihmal etme. Benim yanlış anlama senin ve bebegin için diyorum
bumblebee Kanama her zaman dikkat edilmesi gereken bir durumdur. İlla düşük anlamına gelmese de doktorunuzla görüşmelisiniz. Hem de kısa sürede. Olumsuz durumları önleyebilecek tek kişi doktorunuz.
bbbusrra-1 bumblebee evet benimde o haftamda oldu ama yerleşme kanamasıymış. Yine de doktora danışmak gerek💙