Maddi durumunuza göre değişir bence. Özel hastane var özel hastane var. Ben özel bir kliniğe gidiyorum doktorumdan çok memnunum. Hastaneye giderken muayene sürem çok kısıtlıydı hemen diğer hastayı alıyorlardı fazla hastası olduğu için. Bende para veriyorsam benimle ilgilenilsin istediğim için özel bir kliniğe gitmeye başladım, doğum için hastaneye geçeceğiz sadece. Doktorumdan son derece memnunum, istediğim saat mesaj atıp arayabiliyorum. Sohbet muhabbet eşliğinde muayenelerim oluyor. Hastanede iken muayene edilip direk bitiriyordu doktor ama burası benim için çok çok iyi oldu. Devlete gidip memnun olan var ama ebelerin doktorların hor davranmasından dolayı memnun kalmayan çok fazla tanıdığım var.