Merhabalar Allah hepimize sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin evlatlarımızı, epiduralli normal doğum yaşayan var mı? Tecrübeler çok önemli, adet sancısı gibi ağrıyı hissetmeden mi doğurdunuz? 4 cm açılma olana kadar baya şiddetli aşrı çektiniz mi? İğne vurulduktan sonra peki hiç mi sancılanmadınız? Doğumu kolaylaştırdı mı? Zorlaştırdı mı? Sizden ricam güzel tecrübelerinizi paylaşmanız imanlı sağlıklı huzurlu günler dilerim.. not: benim normalde adetlerim bazen anormal sancılı olduğu İçin bunu tercih etmeyi düşündüm