Duruu61 Kizlar şuan tam 28 haftalık hamileyim bebek çok kasıklarda hareket ediyor. İlk çocuğumda da düşük tehlikesi olduğu için progestan kullanıp yatmistim randevu tarihinede var doktor çok dolu kanamam falan yok ama insan korkuyor iste
Duruu61 Busra2013 yaaa öyle mi ben ilk çocuğumda da böyle sıkıntı yaşadığım için tedirgin oldum işte 🤦🏼♀️
Ysa Normalmiş bendede aynı şey oluyordu korkmayın ama düşük tehlikeniz varsa çok ayakta durmayın uzun süre ayakta kalımca daha çok bebek alt tarafa vuruyor
Duruu61 Ysa ilk cocugumda 7nci aydan sonra hep yattım bundada olunca o hareketler randevu zamanınada olunca korktum 🤷🏼♀️🤷🏼♀️
Busra2013 Duruu61 bende dusuk rıskı sımdılık yok allaha sukur ınsallah olmazda bebegın ayakları fln orda sanırım o yuzden orda hareket edıo
Duruu61 Busra2013 olmaz inşallah 🙏🏿 ben ilkinde de bu şekilde sıkıntı yaşadım 6nci ayda başladı doğuma kadar yattım progestan kullandım dejavu gibi oldu yine 6nci ay yine o şekilde kasıkta oynuyor bide bazen oynarken canım aciyor randevu günüde cuma 🤐