Gizemk35 Herşey beyinde bitiyor. Tuzlu, şekerli ne yersen ne tüketirsen tüket sen istemedikçe sigarayı bırakamazsın. Önce kendinle konuş, kendini dinle. Benim eşim bir yıl oldu bırakalı ve 15 yıldır içiyordu. Bir anda karar verdi aldı attı çöpe ve o günden beri ağzına dahi sürmedi. İnsanoğlu istedikten sonra her güce sahiptir. İradenin güçlü olmasına bağlı herşey. Düşünki şu an bir canlıdan sorumlusun bunu bırakmayı daha çok azmetmelisin. Ben yapacağına inanıyorum! Hatta şu an tüm kültablası, çakmak, sigara hepsini çöpe atacaksın ve arkana dönüp bile bakmayacaksın. Hadi güçlü, yürekli kadın sen bunu başarırsın! Hepimiz senden BIRAKTIM!! Demeni dört gözle bekliyoruz💪💪💪💪💪💪💪💪🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏