Ben de ne yaptıysam bırakamadım tabiki çok çok azalttım her söndürüşümde vicdan azabı çekiyorum aslında her gün içmicem diye şartlıyorum kendimi ama olmuyo çevremdeki herkes de içince uzak durmak çok kolay olmuyor maalesef bir de hiç içmeyenler kötü anne ilan ediyor seni falan bu insanlara sinir oluyorum ha sen de içiyorsundur bırakmışsındır anlarım ve iradeni tebrik ederim ama anlayamacak olanlar konuşmasa keşke