sevgitekes En sonıncudan gönlüm yana kızım 25 aylık ilk defa deniycem ağır olur mu bilemedim yazın 21 numara beyaz sneakers almıştım şimdi küçük oluyor havlu çorap giydiriyorum 23 numara olur diye düşünüyorum olur mu
asyaninanneyim sevgitekes yaa cok güzel benimde bundanım olsun 😅 en sondaki pembişi cok begendim kızım doğsun giyecek zamana gelsin böyle pomçik giydiricem inşallah 💕
Ilkmeyvem sevgitekes en alttaki çok tatlış bilek kısmından dolayı botlarda yürürken zorlanabilirler ama alışıyorlar ☺️
Dlkkoge sevgitekes lcw botları sankibunlar dimi?? Bende pembe kürklüden beğenmiştim tabanları kalın sert gibi geldi yürürken zorlanabilir diye vazgeçtim ama başka markanınsa bilemem:)))
DefneRana sevgitekes bende bu sene ilk kez vicco haricinde bir yerden ayakkbı aldm hatta bot aldm lcw den siyah mini mouse lu kızım 37 aylık ilk başta biraz zorlandı ağır geldi sanrm vicconunkiler çok hafif olduğu için giymek bile istemedi ama sonra 10 gün bir hafta evde giydi şimdi dışardada seve seve giyiyo alıştı baya alışır yani sizinkide
sevgitekes DefneRana teşekkürler ☺️ bende sonuncuyu beğendim peki sizce bide 22 mi 23 mü alsam kızımın 3. Ayakkabısı lcwaikiki den viccodan hiç almadım ama bu ilk botu olacak
DefneRana sevgitekes tam ayak numarasına göre alın büyük olmasn spor ayakkbı gibi değil bota alışması daha zor olduğu için bilekten ne sıksın ne bol kalsn