Karadenizli_ Cerenvebebisi birşey sormak istiyorum şekeriniz var mı yada çok fazla şekerli şeyler mi tükettiniz ? yada hiç biri
Derya_alban Karadenizli_ şekerim yok benim ben hiç tüketmedim şekerli birşey meyve dışnda ama bu aralar tatli yiyorum bir haftadır yiyorum
Cerenvebebisi Karadenizli_ çok şükür şekerim yok çok şekerli şeylerde tüketiyorum evet yiyorum ama çok tatlıcı değilim yani canım isterse ancak öyle.
Aslhn12 30 haftalık gittiğimde 1660 kiloydu :)) tekrar 35. Haftayı bekliyorum gitmek için :) şu sıralar büyüdüğü için midir desem anlamadım etse de yine çok hareket etmiyor insan hep bi tedirgin oluyor vallahi.
miraybilir Benimde ikizlerim 32. Haftadayken kızım 1350 gram oğlum 1950 gramdı 2 gün sonra kontrolüm var bakalım kaç kilo oldular