Esrabozkurtt belki ayırt edemiyor olabilirmisiniz ilk gebelikte zor hissediliyormus ama sanırım bu haftalarda normal kabul ediliyor hissetmemeniz kafanıza takmayın 😊 benim de ilk gebeliğim 17. Haftada küçücük 3 kez bir hareket hissettim bebek olduğuna emindim sonra baya hissetmedim sonra günde bir iki derken şimdi yuvarlanıyor icimde resmen ona rağmen az mı hareket ediyor diyorum tedirginlik hiç bitmiyor