Aysegul354 canım o haftalarda adet sancısından biraz daha şiddetlisini bende yaşıyordum. Acaba doğum mu başlıyor telaşına düşüyordum ama doğum sancısı gerçekten başladığında hastaneye gidiyorsun zaten, gitsem mi gitmesem mi ikileminde kalmıyorsun. Anlıyorsun doğum sancısı olduğunu 🙈 senin yerinde olsam sabahı beklerdim galiba 🤗 sen bilirsin ☺️