Anneyim42 Cansudkmts bende 32 de geri döneceğim 🙈 şuan idari izindeyim 37 de tekrar çıkacağım doğumdan sonraya kalsın istedim ona ekleyeceğim 😊 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 😊❣
Cansudkmts Anneyim42 benim için sıkıntı olmiyacak doğumdan sonrada idari izne cıkıcam bende ☺️Teşekkürler ederim amin ❤️ Allah sizede sağlıklı bir şekilde kucağınızı almayı nasip etsin sağlıklı dünyana gelsin 😍