1cocuk1bebekannesi Soze nerden baslasam bilemedim 😂 epiduralle dogum yaptım sezaryenli psikolojisiyle dolaştım bi hafta.. benim psikolojimi cok bozdu🤷🏻♀️
cuma aksam hafif sancilar basladi gece 4te gittim 1.5cm acilman var eve git 10 gibi gel dediler. eve döndüm sancilari evde karsiladim sabah 9gibi siddeti biraz artmaya başlayınca 10u beklemeyelim gidelim dedim . gittik 5cm olmuştu acilma. amacim neydi de oncesinde epidurale karar verdiysem 5cmle epidural aldim. saat 12 civariydi. 2bucuga dogru doguma alindim. 3te dogdu . ama ıkınamıyosun.. daha doğrusu sanci gelmeyince ıkınma hissi olmayınca kendini boşa sıkıp ikiniyosun. doktor en sonunda dedi ki ben demeden ikinma yoksa boyle hem kendini yorarsin hem bebegi strese sokarsin🤦🏻♀️
cok da kesi oldu tahminimce, sayi vermedi ama bebekten 40dk sonra odamdaydim..
demem o ki eziyetsiz bi doğumum oldu evet ama sonrasinda alttaki dikişlerle sezaryenli gibi dolastim bi süre. bide epidural ignesini sabaha kadar cikarmadilar o psikolojimi bozdu benim. hareket etsem belimde agri hissettim psikolojik olarak. sabah cikarttiklarinda ohh demistim .
bunda da 3 hafta kaldı doğuma ve epiduralsiz denemek istiyorum 🙈