Miniktirtil perşembe hastsneye gittim canım kan almadı ultrasonla baktı olsa bile göremezdi herlde öyle düşünüyorum . Zaten ben pko var diye gittim bebek var mı yok mu diye değil folik asit verdi bakalmm. Belki gecikirsem kan veririm. Ne bilim ağrım da var canım umutlu değilim. Doktor artk çocuk tedavisine baslck çatlatma falan yapck. İnşallah bu ay ona kalmadan tutunmustur meleğim. Herseyin hayırlısı. 🌹