Canns rica ederiiim,Adnan Bey soğuk değil de gereksiz detaylarla ve vıcık vıcık samimiyet çabasıyla uğraşmıyor bence,çok titiz,en ufak belirtileri ciddiye alıp kontrol edip çözüm üretmeye çalışıyor,bu süreci senin daha kendi başına geçirmen için,gereksiz tahliller ve laf kalablığıyla yormuyor,sevmeyeni çoktur belki ama ben seviyorum kendisini,doğum paketi almadan önce bence bikaç kez muayene ol,sonra karar ver,belki sen de sevmeyebilirsin