viildaaannn ben içmeden önce araştırdım eğer gebelik şekeriniz varsa farkedilmezse doğumdan sonra bebekte Allah korusun sıkıntılar çıkabiliyor, gazoz gibi birseydi öyle çok şekerlide değildi 3 dilim baklava yemişsin gibi oluyor, malum gebelikte herseyimiz değiştiği için gebelik şekeri tansiyon gibi şeyler de çıkabiliyor hemen diyetle müdahale ediliyor