Nnefri999 Kızlar son haftalarda covid aşısı olanlar var mı? Nasıl geçirdiniz ? 36 haftadayım 2 gün sonraya randevum var ama hala biraz tereddüt ediyorum
Ftmsgr Nnefri999 bemde 36. Haftamdayım doğumdan sonraya bıraktım artık doktorum ne ol nede olma hiçbirşey demiyor napıcağımı şaşırdım 🤷🤷
Guneyinannesi1 Nnefri999 yani ben 33de oldum şuan 35m doğuma bişi kalmamış yanlış yönlendirmiyim ama ben olsam doğumdan sonraya bırakırım
Nnefri999 Ftmsgr işte bendede aynı sorun.Eşim ol diyor Allah korusun son haftalarda hastalanırsan çok kötü geçirirsin diyor 🤷🏻♀️Oda doğru 😩Kaldım arada
Dimaa Nnefri999 38. Haftaya girdim yarın 3. Doz biontech olcam inşallah, riske atmak istemedim hasta olursam ne olacağını bilmediğim için doktorum olabilirsin dedi forum da ben de araştırdım son haftalarında aşı olup sorun yaşayan olmamış tercih siizn tabi
Yesimisss Ben de arada kaldım 37.haftadayım olmaya cesaret edemedim, parol bile içmedim bu sürede oyğzden aşı konusunda tereddüt içindeyim, ama bi yandan da covid olurum korkusu var 😔 çok alerjik bir yapım olduğu için de korkuyorum biraz
Nnefri999 Yesimisss yok o konuda ben biraz daha rahattım da ( dişimi çektirdim antibiyotik kullandım bir ara falan filan ) ama işte aşıyla aynı olmadığı için 😩
Aysel30 Doktorum doğumdan sonra yaparsın dedi hatta 3 tane farklı doktorun görüşünü de aldım onlarda son hafta yapma dedi
Nnefri999 Dimaa siz bitiriyorusunuz işte önceden olmuşsunuz Ben hiç olmadığım için son haftalarda ilk doz nasıl etki gösterir bilemiyorum 🙁