Sevinc-Berke Leylosacl Ayy canım Allah’ım sagsalim kucağına almayı nasip etsin biran önce kurtul insAllah ❤️ Bende 34+3 oldum 2nci gebeliğim yatıyorum kalkıyorum o günü düşünüyorum Allah yardımcımız olsun insAllah 🤲🏻🐣🥰
Ftmsgr Leylosacl ALLAH yardımcın olsun sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah 🥰 kaçıncı haftadasınız neden sezeryan
Ayyasmin Leylosacl benimde yarın sezeryan doğumum var Allahım kolay doğumlar nasip Ersin herkese sağlıkla hayırlı şekilde evlatlarımıza kavuşmak nasip olsun
Leylosacl Sevinc-Berke Amin çok sagolun benimde ikinci gebeligim içimde tarifsiz bir korku ve heyecan var ilkinde sadece heyecan vardi bilmiyordum ne olacağını simdi biliyorum Allah yardımcımız olsun ❤❤❤
Leylosacl Ftmsgr çok teşekkür ederim amin 38+3 oldum ilk doğumda sezaryen oldum vajinusmus geçmişim ve çatı darlığı var canim
Sevinc-Berke Leylosacl Aminnn 🤲🏻❤️ Aynen bende öyleydim canım bilmiyorum hiç bişey ne yapacaklar edecekler tecrübesizdim ama bu öyle olmayacak herşeyin farkındayız gelip gececek insAllah minnosunu görecegin kucağına alacağın anı düşün 🙏🏻👣♥️
tgba-17 Rabbim hepinize yardım etsin bir avazda kurtarsın inşAllah sağlıklı olun anneler ve bebekleri de Rabbim güç kuvvet versin 🤲🏻