Ftmsgr Sln_bgtr 36+0 bizde çok mutluyuz teyzesii sabırsızlıkla bekliyoruz sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşAllah 💕🧿🤲
Esrasaglik Sln_bgtr Aynen bizde tam 37 olduk çok mutluyum az kaldı inşallah 40 lara kadar beklemeyiz😂
Papatyaa38 Sln_bgtr bizde 36+1 olduk heycanla bekliyoruz bakalım ne zaman gelcek minik kızım cok sabırsızlanıyoruz artık😊
Sln_bgtr Papatyaa38 sorma sorma çok heyecanlıyım ya 37 olduğum için her an gelebilir hissine kapılıyorum Ki gelsin de artık 😭🙄