Ilkayy BabyLoveeee ben avant aldım göğüs ucuna benziyor ucu Kızm çok sevdi hşc meme reddide yaşamadım anne göğüs ucuna benzediği için
superrmomy Avent kullanmış bir anne olarak kesinlikle lansinoh öneririm. İkinci gebeliğim lansinoh alacağım inşallah.
superrmomy BabyLoveeee ben aventte emme reddi yaşadım. Daha sonra lansinoh biberona geçtim. İş işten geçti tabi. Ama anne göğsüne benzerlik olarak ve akışkanlığı olarak kesinlikle lansinoh tavsiye ederim.
Hatice9620 Valla bende her markadan var 😁 ama almayınca almıyor biberon işe başlıcam ne yapcam bilmiyorum 🙈 ama anne göğsüne en çok benzeyen lansinoh yumuşacık