bbnngg yok valla kaç kişiye sorduysam hepsi yaptırmış bir zararı olmamış. Bebek kaç kat içeride sonuçta 😀 boşuna ilk 3 ay korkup ağda yaptırmamışım göbeğime. Ama özel bölgeme kendimi bildim bileli ağdaya gidiyorum, gebeliğimi öğrendikten sonra da gitmeye devam ettim. Hatta daha sık gidiyorum hızlı uzuyor hamilelikte 😂 ileriki aylarda doğumu tetikler mi bilmiyorum ama sanmıyorum eski kadınlar bugüne kadar hep yapmış sonuçta 🤷🏻♀️