caghan_annesi Kızlar iyi geceler 17 haftalık hamileyim doktora gittiğimde bebek eşinin rahmi kapattığını eğer yukarıya çıkmazsa normal doğum yapamayacağımı söyledi 1 ay sonra tekrar kontrolüm var böyle olupta eşi yukarıya çıkan oldu mu🙄😥
AdenEva caghan_annesi benim tam rahim ağzını kapatmamıştı ama ön tarafta aşağıdaydı. 22. Haftada yukarı çıkmıştı sadece öndeydi. Ama tam aşağıda olduğu zaman yeri çok değişmiyor diye biliyorum
Dunyabebek caghan_annesi bana 21. Haftada öyle dediler çok stresliydim ilk duyduğumda geceleri ağlıyordum. Geçen hastaneye gittim 30. Haftada kim dedi sana bunu dediler. Detayli ultrasonda da çıkmıştı. Şuanda öyle degil üste çıkmış dediler. 30. Hafta gibi cikiyor demekki korkma canm
Merveonay caghan_annesi normal olmazsa sezaryen olur neden büyük bir sorun varmış gibi kendini geriyorsun canım stres olma hiç Allah başka dert vermesin nasıl doğurduğun önemli mi ?
caghan_annesi AdenEva ya bana da tam kapatmamış ama çok yakın dedi insan bişey olcak diye korkuyo benimde kafama takıldı 😩
caghan_annesi Dunyabebek inşallah dediğin gibi olur canım ya öyle düşük tehlikesi falan oluyo mu böyle şeylerde
Gizemin-minnakI @caghan_annesi benimde 20. Haftadan sonra çıktı canım . Rahmi kapatmak üzereydi. Ama doktorum bana sürekli dinlen dedi . Kanama olmaması için hep uzandım ve yaa oturdum . İş yapmadım annemde kaldım . Zaten her şey yasaktı .
Dunyabebek caghan_annesi düşük tehlikesi olmuyor tamamen kapatmamissa iyi birşey. Yukarı çıkar canm benimki cikti çoğu kişinin de cikiyor
miraybilir Benimde rahim ağzını tamamen kapatıyordu 17. Haftada 3 hafta sonda yukarı çıkmıştı rahim büyüdükçe çıkar inşallah canım çıkmazsa iyi bir hastanede iyi bir doktorla devam etmeni tavsiye ederim
Merveonay caghan_annesi yok canım olmaz stres yapma yukarı çıkarabilir son zamanlarda yer değiştirebiliyor sağlıkla gelsin 😍
Aylinnnnnnn Merhaba kızlar bende 13 +5 hamileyim bebeğin eşi aşağıdaymış cook cook korkuyorum zamanla yukari çıkarmı bana tavsiye verebilir misiiniz
Ozlem2206 caghan_annesi bana 16.haftamda demişti 18.de tekrar gittiğimizde yukarı çıkmıştı biraz şimdi 22 haftalık olduk tam yukarda olması gereken yerdeymiş kafana takma zamanla bebek büyüdükçe çıkıyor yukarı gün içinde ayakların altına yastık koyarak uzanmaya çalış 😊
Gizemin-minnakI @caghan_annesi yat demedi dinlen dedi bana da . Temizlik. Yapma süpürge vileda yapma dedi . Kanama olmaması için .