Tabiki hemen acile kontrole gittim 32 haftalık bu arada bebegim usg de ve nts de herşeyi normal çıktı dr bu gibi vakalarda 24 saat müşahede öneriyoruz dedi herşeyi normal olduğu için kabul etmedim kağıt imzalayıp çıkışımı verdim yarın tekrar nts için gitcem inş bsy olmaz oğluma 🤲🤲🤲