adasmomgiz Ben de şubat annesiyim🙋🏼♀️ 16 Şubat gösteriyor şuan için, hepimiz bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza alalım inşallah🙏🏻☺️
2Prensveannesi Ceylan01-13 aslında 22,02.22 olarak dogmasini isterim diger oglanlar 30.03.13 ___19.04.19