Mrs_Demir Seda9507 34+4 olduk bizde heycanlıyım birazda erken gelir diye korkuyorum 4 gün önce ilk nstmize bağlandık durumumuz iyiymiş ama bu sıra çok daha fazla hareketli🥰
ummuhancelik 40+3 olduk🙋🏻♀️ Uygulama bebek resmini ve açıklamayı kaldırmış döllenen yumurta resmi var ve açıklama kısmında sadece bebiş doğdu butonu kalmış 😂😂 kızım gel artık uygulama bile pes etti 😅😔
Beyzabeser GriMavi ohoo ben o kadar bulanti kusmaya ragmen 25ten sonra hamile hissetmeye baslamistim 😂😂 31 haftq oldu hala arada unutuyorum
Beyzabeser Seda9507 31+2 olduk iri bir turp diyor ama bu uygulamanin meyve olayina guvenmiyorum 😂 digerlerinde balkabagi ve kavun buyuklugu yaziyor bence o daha dogru 🙈
Zeyzeynoo Firstlady heyecan korku herşey var ikinci olmasına rağmen ilki genel anestezi oldum ayıldıgımda çok ağrım vardı gözüm bebeği görmedi Allah’ın izniyle bunu spinal olucam 27 sine gün verdi Dr Rabbim hepimizi sağ salim yavrularımıza kavuştursun inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻