Nazanypc 35+6 da doğum yaptım bende hemde sezeryanla.. hiç bir sıkıntı olmaz allahın izniyle sen dua et bol bol. Gözlem amaçlı 7-8 saat küvezde kaldı bebek sonra getirdiler. Korkulacak bişey yok artık 35. Haftadan sonra sıkıntı olmuyor doğsa bile hayırlı doğumların olsun inş