Ilkayy kayramom1 25 gün önce bende sezeryan oldum hayırlı olsun. Bakalım her sezeryan olan aynı mı oluyor hemen ayaklandın mı canım
Sude-96 kayramom1 Ilkayy Evet o zaman kızlar kaç günde ayaklandınız yani kaç gün sonra Ağrılarınız dindi 😂 hayırlı olsun bu arada
citlenbigim2212 kayramom1 Bende sali günü ilk sezeryanimi oldum ama ayağa kalkarken oturup kalkarken halen ağrım var ve sadece sırt üstü yatabiliyorum yanlarıma yatamıyorum sizde böyle misiniz
kayramom1 Ilkayy öncelikle sizinde hayırlı olsun bu benim ikinci sezeryanim ikinci daha kolay oldu ayaklandim hemen
Ilkayy Sude-96 ben amiliyattan 2 saat sonra kalktım devamlı yürüdüm kimse inanmadı sezeryan olduğuna kendini salmazsan kalkıyorsun hemen canım ben kendimi hep hemen ayağa kalkmam diye odakladım ☺️