Enisemor Bende çok kararsızım babayada bir şey beğendiremiyorum kendi içimede sinen isim yok birde duygusallıktanmı alınganlık yapıyorım bilmiyorum görümcem dahil olmaya çalışıyor düşündüğümüz isimler için o ne biçim isim gibi tabirler kullanıyor isim öneriyor çıldırıyorum 😫 Eşimle konuşurken duyuyorum yüzüme karşı söylese cevap vereceğim kırıldıgımı anlar belki ama ne bileyim gebeliğim boyunca nasıl oldugumu arayıp sormayan haberleri eşimden alan biri çıkıp yavrumun ismine karışmaya kalkınca rahatsız oluyorum haksızmıyım benmi yanlış düşünüyorum bilmiyorum iyi düşünmeye çalışıyorum ama olmuyor malesef..