39 hafta 2 günlük hamileyim Bebek asagi dogru baski yapiyor bazen adet olur gibi belim agriyor bazende alt karnima kramp giriyor ve bebegim cok hataket etmeye basladi sizce dogum bugünlerde olurmu? Bide sürekli dogum olacak zannediyorum ya anlayamazsam ilk dogumum :(