Melis77 Kızlar kraft’ın bebek arabalarını çok kullanışlı buldum hem hafif hem pusetli olsun istiyorum ama çok model var ( onyx, lima, time,energy) bunlardan alıp memnun kalan var mı acaba ? Önerir misiniz memnun musunuz?
diyetisyen-anne Melis77 time x modelini aldık. Diğer travel sistemlere göre gerçekten hafif, hızlı katlanıyor, malzemesi oldukça kaliteli, özellikle puseti yenidoğan için çok iyi bence. Bebişle kullanımı nasıl olacak zamanla göreceğiz ☺️
yusufcukbccegi Biz pusetsiz olandan kabin tipi aldık,kraft A9 model.Çok sevdik çok rahata benziyor.Kullanmak için sabırsızlanıyorum 😊
yusufcukbccegi Melis77 Zaten kış bebeği olacağı için çok fazla dışarı çıkmayacağız ve çıktığımızda da battaniyeye sarılı şekilde olacağı için bebek arabasına kolaylıkla koyabiliriz.Tam yatma özelliği var arabanın.Pusetlerde birkaç ay durabiliyor bebekler ,o yüzden biz puset de pusetli bebek arabası da tercih etmedik.