bbnngg Hamile olup çalışırken bi ben mi zorlanıyorum acaba? Sık tuvaletin gelmesi, iş yerindeki insanların parfüm kokuları, havasız ortam… Hepsi beni çok zorluyo, hayatımın hiçbir döneminde işe gitmek bu kadar işkence olmamıştı. Var mı benim gibi zorlanan?
Ayse254 bbnngg olmaz mı 😅 ağrılar yorgunluk acıkmalar 😂 öğretmenim bi de ağır bi işim de yok ama Allah yardımcısı olsun herkesin 🤷🏻♀️
Helink bbnngg ah bende bende bankacıyım 23 haftalık hamileyim insanlara tahammül seviyem git gide azalıyor sabah işe gelirken zor uyanıyorum alınganlık cabası …. Allah yardımcımız olsun kızlar
Hilalbasak Canim bende dershanede ogretmeni.. 30 . Haftama gircem.sabahlari cok zorlaniyorum .Gunluk 8 saat dersim oluyor ve artik yuruyemiyorum topalliyorum.her tenefus tuvaletteyim .Ders analtirken direk tuvaletim geliyor haftamda ayrilcam ama .Millet erken daha 37 ye kadar calis desede kaldiramiyorum artiik
bbnngg Hilalbasak ben de şu an 32 yi iple çekiyorum. Normalde 37 ye kadar beklerim diyodum ama sanmıyorum bekleyebileceğimi
EmnChn Hilalbasak ben de aynı siz gibiyim. Ders saatim az ama yine de insanların kokusuna bile katlanmıyorum. Ben de 30. Haftadayım nasıl dayanıcaz 38 e kadar😔😔
Hilalbasak EmnChn canim olmuyor yaa benim karnim cok yok millet diyor daha karnin kucuk zorlaniyorsun falan ama cok zorlaniyorum artik .ozellikle duygusallik hat safhada.Kendimi derse veremiyorum
EmnChn Hilalbasak benim de karnım yok. Aynı şeyleri ben de hep duyuyorum. Hep uyumak istiyorum. Geçen sınavda gözetmen yapmışlar beni. Uyudum resmen sınavda. Nerdeyse sekiz aylık olacağız acımıyorlar. Diğer sınavda yazmayın beni dicem. Yazık bize de. Sen ne zaman doğum iznine çıkacaksın?
EmnChn Hilalbasak ben ocak başında çıkayım dedim. 37. Hafta oluyor tabiki dayanabilirsem. Çok mu geç olur?