Puddingin Aylin2011 hamileyken mi geçirdiniz, cok geçmiş olsun. Ne zor olmuştur sizin için evde de iki çocuk🖤 az kalmış, inşallah sonra yine formlarda karşılaşıp durunlarımızi konusuruz🤭
Aylin2011 Puddingin teşekkür ederim baya zorlu bir süreçti çok şükür ki atlattım eşimin desteği büyük sağolsun. Allah kimseye yaşatmasın inşallah çocuk sahibi olmak isteyen çok kişi var halimize şükür Rabbim aratmadan vermiş bize sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🥰
Puddingin incisu eşim hep 3 derdi bi tane olsun peşinden bi tane daha derdi. Al işte ikisi bir arada oldu diyorum🤣🤣