Bsraa34 Kuzular 500 evler Şafak hastanesin de doğum yapan varmı ? Memnun kalan oldu mu ? Ben Ayşin hanımın hastasıyım doğumlarını orda yapıyormuş ama hastane de ilgisiz olduğunu söylüyorlar
MiniMiniKus Bsraa34 Bende Avrupa Şafak da yapacağim Allah kısmet ederse İstanbul Şafak da halam dogum yapmıştı Oğuz bey de ve hiçbir sorun yaşamadık hiçbir konuda
Bsraa34 Ben 50. Yıl Ayşin hanımın hastasıyım o doğumlarını orda yapıyor o yüzden memnun kalan varmı ebeler ilgili mi bilmiyorum birde normal doğum ne kadar biliyor musunuz ?
MiniMiniKus Bsraa34 Dogum fiyatlarını doktorla konusmanız gerek dışarıdan geliyorsa farklılık gösterebiliyor