Azra061907 İlk kızımın adı azra minel nasipse bir kızım daha oluyor ama erkek ismine odaklanmıştık biz belirtilerimde kızımdan farklıydı ama buda kız o yüzden hiçbir fikrim yok hiç bir isim içime sinmiyor.. varmı değişik fikri olan yardım istiyorummm 😢
eezgitturk Azra061907 ah aynı ben 20.haftaya kadar cinsiyet net değildi ama doktor erkek gibi diyordu. İster istemez hep erkek isimlerine odaklandık. Detaylıda prensesimizin geleceğini öğrendik. Ve hiçbir ismi benimseyemiyorum. Bende şurda durayım 😂 bu arada eşim Gökçe demişti belki beğenirsin yine😂
Evelynn Azra061907 valla bir kızım olursa adını mira ya da miray koyacağım. Çok beğeniyorum. Sizde iki isim var illa denk getirip uydurmak zor olur. O yüzden bence uyuma çok bakmayın içinize sinene bakın.
Zuhranas Azra061907 afradua çok hoşuma gidiyor ama sulalede var diye koymadım elizan bende eflin koyacam
Pnryr Kızımın doğmasına maksimum 17 gün var (ama sancılarım arttı bugün yarın gelecek herhalde) ve hala isim bulamadık ilk kızımda tam pandemi zamanıydı kapı süsü çikolata felan yaptırmamıştım bunda yaptırıcam yerler hazır ama isim bulamıyoruz deliricem :( İlk kızımın adı Begüm Nisa uyumlu olsun istiyorum babası hira dedi ama tek başına sanki boş gibi hira nın başına ne eklenebilir bana da yardımm