esraklcc bana arkadasım ilk doğduğunda yatıyordu ama sonra yatmamaya başladı, boşa para vermişiz dedi ve ben almaktan vazgeçtim. Ama uzun süre yatan bebekler de varmış canım. Bilemiyorum bizimkiler nasıl olur ama yatmazsa parayı çöpe atmak da istemiyorum açıkçası.