Snnrkrk zorunlu değil ama yapılmasında fayda var diye biliyorum. Sadece down sendromu vs için değil genel olarak bakılıyor. Bazen anne karnında da tedavi edilebilir hastalık çıkabiliyor onları falan tespit etmek için de gerekli. En azından bir şey varsa öğrenmiş oluyorsun. Bende, benim de iç organlarıma da bakılmıştı ve farkında bile olmadığım yerde hastalığım çıkmıştı 😅