Bende 36.haftadayım ve çatladım 😕 14. Haftada yaplara kremlere başlamıştım ama bh başka bişey tam göbeğimin altında ve resmen hissediyorum çatlamayı canımda yanıyor sanki kızım içeride ayağa kalkmaya çalışıyor gibi direniyor, sabah akşam krem sürüyorum gayet nemli karnım kaşıntı da yok ama çatlıyor