Mehtaponur Kizlar nasipse 2.yi bekliyorum regli gecikmemin 2.gunu olacak. Var mi aranızda gebelik bekleyen 🤗
ikramomm Mehtaponur valla bende beklemedeyim akıntım çok geliyor umarım normaldir yarın kan vericem hemen 😁🤲🏻🥰
Bebekisteyenn Mehtaponur belirti olarak yoğun bi akıntım var bide bugun yemekten sonra midem bulandı o kadar ya gaz sorunu car bide bende ya
Mehtaponur Bebekisteyenn Bende de hic akıntı yok 😄 bulantı oldu bende ama nescafeyle alakası var mı bilmiyorum. Baş ağrısı oldu. Yaklaşık beş gündür hep bi kasikta agri gaz problemi falan. Hayirlisi bakalım
Mehtaponur ikramomm Bende hic akinti yok ya 🤭 Ama inşallah hamileyimdir😁 Yaz mutlaka sonucu takip edicem seni
ikramomm Mehtaponur valla bende arada adet sancısı da oluyor yarın bi danışıcam bakalım önlem almak için sonucu sana da hemen söylerim 🥰
Mehtaponur minikumutlar postlarini gördüm canım. Hakkında hayırlısı olur inşallah ya. 18 gün baya da gecikmiş biraz daha bekle bakalım ne olacak sonuç
Mehtaponur maviay246 Ay hadi bakalım inşallah öyledir ya bize yaz mutlaka ve hikayeni anlat okuyalım 🤗
Sevam86 Merhaba kizlar ben aranıza yeni katıldım 🥰benim reglime daha 15 gün var bende 2ci bebek istiyorum inşallah hepimize nasib olur 🤲
Mehtaponur ikramomm valla benim dogumdan sonra her reglimin başında kahverengi geliyir az az sonra kırmızı ve yoğun geliyor. Suan kahverengi akinti gibi ama devamı gelir eminim